Didinkite pelną, ne rinkos dalį

SKM C224e16060714060 0001Ši provokuojanti knyga yra įtikinamas kontrargumentas įsigalėjusiai rinkos dalies dogmai, ji atveria naują požiūrį ir nurodo pagrindines priemones, kurios padės brandžiose rinkose konkuruojantiems vadovams priartinti savo įmones prie geriausių pelno rezultatų.

Knygos autoriai tvirtina, kad, perėjusios prie visiškai priešingo požiūrio, įmonės gali išgauti papildomą pelną, prilygstantį 1–3 procentams metinių pajamų. Kaip? pertvarkydamos rinkodaros kompleksą taip, kad paslaugos ir produktai būtų parduodami ne intuityviai.

Remdamiesi plačia konsultavimo patirtimi, autoriai siūlo daugybę veiksmingų strategijų, kurios padės atrasti naujas pelno galimybes, priimant rinkodaros sprendimus vadovautis objektyvia, išsamia analize, o ne jausmais ir nuojauta, naujoviškai suskirstyti klientus, strategiškai kelti kainas, sukurti paskatas, padėsiančias pardavimo ir rinkodaros komandoms visų pirma siekti pelno.

Pridėti komentarą


Saugos kodas
Atnaujinti

Versti puslapį

Vartotojo meniu

Partneriai ir rėmėjai

eiflblackpos pasvalys lus biciulis0 joniskelis

Projektą įgyvendinti pagelbėjo labai daug partnerių su kuriais užmegzti glaudūs bendradarbiavimo ryšiai Skaityti daugiau...